ویدیوبوک قدم نورسیده مبارک


5415

در دوره ویدیوبوک قدم نورسیده مبارک خواهید آموخت

توضیحات تکمیلی

دوره آموزشی "قدم نورسیده مبارک" راهنمای علمی و عملی است در راستای ارتقای سلامت جسمی و تکاملی نوزادان و شیرخواران توسط گروه پژوهشی تخصصی "بهداشت تی وی"، زیر نظر اداره سلامت نوزادان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طبق اطلاعات به روز دنیا تهیه و تدوین گردیده است.

بهداشت تی وی درتهیه این مجموعه تلاش نموده است تا گام به گام، از بدو تولد نوزاد، با آموزش به مادران عزیز، حس زیبای مادر بودن و مهمتر از آن مادری توانمند بودن را هدیه داده و با اطمینان، فرزندانی سالم و شاد پرورش دهند و از آن لذت ببرند.

با این دوره تهیه شده در"بهداشت تی وی" والدین و مراقبین عزیز می توانند بسیار آسانتر در نگهداری و مراقبت از نوزادان دلبندشان، موفق شوند و سلامتی جسمی و روانی کودک خود را با مراقبتهای بسیارمهم این دوران تضمین نمایند.

والدین گرامی پس از آموزش این مجموعه خواهند توانست، مشکلات بسیاری که در مراقبت از نوزادان، از بدو تولد تا مراحل مختلف شیرخواری ممکن است با آن مواجه شوند را به آسانی مرتفع نمایند و این دوران را با آرامش در کنار کودک خود سپری کنند. آنها می توانند در کنار بهداشت تی وی از خصوصیات نوزاد خود هنگام تولد آگاه شوند، توانمندی های او را بشناسند، یاد بگیرند که چطور در اولین تماس و اولین تغذیه خود و نوزادشان را مدیریت کنند و از آن لذت ببرند. تاکید کنند که نوزادشان کنار تختشان و در اتاق خودشان اسکان یابد تا روابط احساسی محکم و قدرتمندی با کودک خود داشته باشند و در آینده نتایج مهم این اقدامات به نظر کوچک را نظاره گر باشند.

در روزهای آتی آموزش خواهند دید واکسیناسیون نوزاد و شیرخوار خود را پیگیری نمایند، غربالگری او را جدی بگیرند و جهت معاینات دوره ای کودک خود تلاش کنند.

با آموزش در پلتفرم "بهداشت تی وی" والدین و مراقبین عزیز، علائم حیاتی نوزادشان، مشخصات ظاهری مانند آگاهی از سلامت پوست نوزاد، مو، صورت، دست و پاها و اندام تناسلی نوزاد و همچنین قد و وزن نوزاد سالم را خواهند آموخت و با اطمینان خاطر از سلامتی نوزادشان راه فرزندپروری را ادامه خواهند داد.

همچنین می توانند با کمک فیلم های آموزشی بهداشت تی وی روشهای حمام کردن، تعویض پوشک، پوزیشن های شیردهی، تشخیص نوع گریه و بیقراری، علت شب بیداری های نوزاد، گرفتن بادگلوی نوزاد و حتی درمان قولنج و کولیک نوزاد و شیرخوار خود را یاد بگیرند و به والدینی توانمند تبدیل شوند، به خصوص اگر تجربه اول آنان از داشتن فرزند باشد.

مادران عزیز خواهند توانست مراقبت های لازم و بسیارمهم از خود را نیز در دوره نقاهت پس از زایمان طبیعی و یا سزارین، به بهترین نحو انجام دهند، آن گونه که "بهداشت تی وی" سعی می کند آموزش را با دقت کاربردی و علمی و عملی با ظرافت های ویژه به آنان آموزش دهد.