ویدیوبوک بازی هایی برای توانمندی شیرخواران


6288

در دوره ویدیوبوک بازی هایی برای توانمندی شیرخواران خواهید آموخت

توضیحات تکمیلی

 "بازیهایی برای توانمندی شیرخواران"


دوره آموزشی " بازیهایی برای توانمندی شیرخواران " راهنمای علمی و عملی است در راستای ارتقای سلامت جسمی و تکاملی نوزادان و شیرخواران که توسط گروه پژوهشی تخصصی "بهداشت تی وی"، زیر نظر اداره سلامت نوزادان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طبق اطلاعات به روز دنیا تهیه و تدوین گردیده است.

بازی زبان طبیعی کودکان در دوران شیرین کودکی است و برای این که کودکانمان به سلامت بزرگ شوند لازم نیست تنها خواندن و نوشتن را بیاموزند، اما قطعا لازم است و نیاز دارند که بازی کنند و سرگرمی داشته باشند و اینکه چطور بازی کنند مساله پیش پا افتاده ای نیست و بازی دنیایی از معنا و مفهموم زندگی برای آنان است که باید توسط والدین به کودکان آموزش داده شود تا بتوانند با فرزند خود ارتباط عاطفی عمیقی برقرار سازند، رازهای ذهنی آنان را دریابند و به خلاقیت فرزندان خود هر چه بیشتر کمک نمایند. از این رو بهداشت تی وی در پلتفرم آموزشی وتخصصی خود تلاش نموده است تا به بهترین نحو به والدین عزیز کمک نموده و با آنان همراه گردد تا از طریق بازی فرزندان خود را سالم، شاد، باهوش و خلاق تربیت کنند.

"بهداشت تی وی" درتهیه این مجموعه تلاش نموده است تا گام به گام، از بدو تولد نوزاد، به مادران وپدران عزیزبیاموزد، پنج حس  کودک خود را از طریق بازی های مختلف تقویت کنند که این امرباعث تشکیل سیناپس های مغزی بیشتر و رشد هوش کودک می گردد.  همچنین شاهد لذت بردن کودک از احساس زیبای شادی و رابطه عاطفی قویتر بعد از بازی با او خواهند بود. مهمتر از آن والدین احساس توانمند بودن را تجربه کرده و با اطمینان، فرزندانی سالم، شاد و خلاق را پرورش می دهند و از آن لذت خواهند برد.

در فیلم آموزشی و ویدیو بوک "بازهایی برای توانمندی شیرخواران" رفتارهای اجتماعی و بازیهای متناسب در سنین مختلف را مشاهده خواهند کرد و از نوزادی و ماه اول تولد، حدود سه ماهگی، شش ماهگی، نه ماهگی و... تا پنج سالگی کودک گام به گام با انواع بازیهای مفید برای رشد ذهنی و هوش فرزند خود آشنا خواهند شد.

آموزش و یادگیری مهمترین و بهترین نتیجه ای است که توسط بازی با کودک می توان به آن دست یافت و فعالیت ذهنی کودک را حتی از دوران نوزادی تقویت و هدفمند کرد. در این مجموعه آموزشی با روش های مختلف طراحی بازیها و تفریحاتی که برای کودک می توان به کار برد آشنا خواهید شد و خواهید آموخت که سه سال اول زندگی و تجاربی که کودک تا هشت سالگی کسب می کند بسیار حائز اهمیت است وهر چقدر در سه سال اول تولد برای کودک خود وقت بیشتری بگذارید، نتیجه بهتری خواهید گرفت.

با آموزش در پلتفرم "بهداشت تی وی" والدین عزیز، می آموزند که معیار انتخاب نوع بازی و عوامل تاثیرگذار آن کدامند، انتخاب نوع اسباب بازی بر چه اساسی است و تاثیرات گوناگون اسباب بازیهای مختلف چیست؟ ایمنی اسباب بازی چقدر اهمیت دارد و چه اسباب بازیهایی برای کودک ایمن هستند، چگونه میتوان به کودکان تیزهوش آموزش داد و نیازهای تکاملی کودک را برطرف نمود؟...

"بهداشت تی وی" والدین را یاری خواهد کرد تا این دوران را از طریق بازیهای مختلف، با آرامش وشادمانی متقابل در کنار کودک خود سپری کنند، توانمندی های او را بشناسند، مهارتهای اجتماعی کودک خود را بالا ببرند، با آزادی عمل در بازی باعث شکوفایی و رشد ذهنی او شوند واز مزایای بی شمار آن در تربیت کودک و فرزند پروری بهره ببرند.