ویدیوبوک آشپزی آسان برای شیرخواران


6038

در دوره ویدیوبوک آشپزی آسان برای شیرخواران خواهید آموخت

توضیحات تکمیلی

 "آشپزی آسان برای شیرخواران"

دوره آموزشی "آشپزی آسان برای شیرخواران" راهنمای کامل و جامعی است در راستای ارتقای سلامت جسمی و تکاملی شیرخواران که با همکاری دفتر بهبود تغذیه جامعه و دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طبق اطلاعات به روز دنیا تهیه و تدوین گردیده است.

"بهداشت تی وی" درتهیه این مجموعه تلاش نموده است تا ازابتدای ماه هفتم تولد، گام به گام با آموزش به والدین عزیز، به آنها کمک کند تا به بهترین نحو جهت شروع تغذیه تکمیلی والبته در کنار شیرمادر برنامه ریزی و اقدام کنند تا بتوانند سلامت جسمانی فرزند خود را با تکمیل مواد غذایی لازم مغذی و مقوی مورد نیازبرای فرزند خود را مهیا نمایند.

مادران عزیز خواهند توانست با استفاده ازمتن الکترونیک کتاب (ویدئو بوک) و فیلم آموزشی "آشپزی آسان برای شیرخواران" ابتدا از اهمیت تغذیه با شیرمادر در شش ماه اول زندگی و نکات مهمی را که در این دوران باید مدنظر داشته باشند آگاهی یابند و سپس غذای کمکی کودکشان را با آموزشهای لازم نکات علمی آغاز نمایند.

"بهداشت تی وی " به آنان آموزش خواهد داد تا با خصوصیات غذای کمکی آشنا شوند. چگونه به شیرخوار کمک کنند تا طعم ها و مزه های مختلف را بپذیرد و با طعمی جدید و جدای از شیرمادر مواجه شود و یا باورهای نادرست در مورد رشد و سلامت شیرخوار( مثلا اینکه شیرخوار باید تپل باشد) و گرایش به استفاده از غذاهای آماده صنعتی و فوری را به هیچ عنوان الگوی خود قرار ندهند. زیرا نقش والدین در انتخاب غذای خانواده بسیار حائز اهمیت است.

والدین محترم با کمک "بهداشت تی وی" خواهند توانست راهکارهای مواجهه با بدغذایی، بی اشتهایی، شناخت آلرژی های کودکان به بعضی مواد غذایی و دیگر مشکلات تغذیه کمکی را بیاموزند و دوران تغذیه تکمیلی کودک خود را با خاطره ای شیرین سپری کرده و بدون هیچ مشکلی، کودک را تا زمان رسیدن به سفره خانواده حمایت کنند و سلامتی او را که بسیار در این سنین پراهمیت است تضمین نموده و با برنامه ریزی دقیق از چاقی و اضافه وزن احتمالی کودک خود جلوگیری کنند.

همچنین دراین پلتفرم والدین خصوصیات غذاهای سالم و میان وعده ها را برای کودکشان می آموزند و با اطلاعات جامع و مفید علمی شروع به تهیه انواع غذاهای سالم و مفید جهت رشد و سلامتی آنان می نمایند و می توانند غذای شیرخوار را مقوی و مغذی سازی کرده و تمامی ویتامین های مورد نیاز بدن کودک خود را تامین نمایند.

در این مجموعه تهیه غذاها در ماه های هفتم، هشتم، نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم و سپس برنامه غذایی سال دوم زندگی و دستور پخت و تهیه کلیه غذاها و میان وعده ها و همچنین مقدار مواد لازم برای تهیه آنها نیز با دقت فراوان آموزش داده شده است. همچنین جهت آموزش بهتر و تسریع دریادگیری والدین برای تمامی غذاهای معرفی شده برای سنین مختلف فیلم آموزشی تهیه گردیده تا والدین عزیز بتوانند به نحو احسن و با عشق بیشتری برای کودک خود آشپزی نمایند و تزیینات مختلف را برای جذب و تحریک اشتهای کودک بیاموزند.