فیلم آشپزی آسان برای شیرخواران (دستور پخت تغذیه کمکی شیرخواران)


9656

در دوره فیلم آشپزی آسان برای شیرخواران (دستور پخت تغذیه کمکی شیرخواران) خواهید آموخت

توضیحات تکمیلی

" آشپزی آسان برای شیرخواران"

دوره آموزشی "آشپزی آسان برای شیرخواران" راهنمای کامل و جامعی است در راستای ارتقای سلامت جسمی و تکاملی شیرخواران که با همکاری دفتر بهبود تغذیه جامعه و دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طبق اطلاعات به روز دنیا تهیه و تدوین گردیده است.

"بهداشت تی وی" درتهیه این مجموعه تلاش نموده است تا علاوه بر فیلم آموزشی مربوط به تغذیه تکمیلی شیرخواران، فیلم تخصصی آموزش پخت غذاهای مختلف برای شیرخواران در این دوران که ازابتدای ماه هفتم تولد آغاز می شود را گام به گام با آموزش به والدین عزیز، کمک کند تا به بهترین نحو جهت شروع تغذیه تکمیلی والبته در کنار شیرمادر برنامه ریزی و اقدام کنند تا بتوانند سلامت جسمانی فرزند خود را با تکمیل مواد غذایی لازم مغذی و مقوی مورد نیازبرای فرزند خود را مهیا نمایند.

دراین پلتفرم والدین خصوصیات غذاهای سالم و میان وعده ها را برای کودکشان می آموزند و با اطلاعات جامع و مفید علمی شروع به تهیه انواع غذاهای سالم و مفید جهت رشد و سلامتی آنان می نمایند و می توانند غذای شیرخوار را مقوی و مغذی سازی کرده و تمامی ویتامین های مورد نیاز بدن کودک خود را تامین نمایند.

با تماشای گام به گام این فیلم که به طور کامل وعملی دستورات غذاهای کمکی کودکان و روش پخت آن را آموزش می دهد، بهتر، سریعتر و آسانتر می توانند این غذاها را تهیه نمایند و به نحو احسن و با عشق بیشتری برای کودک خود آشپزی نمایند و تزیینات مختلف را برای جذب و تحریک اشتهای کودک بیاموزند. در فیلم آموزشی "آشپزی آسان برای شیرخواران" تهیه غذاها در ماه های هفتم، هشتم، نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم و سپس برنامه غذایی سال دوم زندگی و دستور پخت و تهیه کلیه غذاها و میان وعده ها و همچنین مقدار مواد لازم برای تهیه آنها نیز با دقت فراوان آموزش داده شده است.