مراقبت های لازم پس از زایمان


4170

در دوره مراقبت های لازم پس از زایمان خواهید آموخت

توضیحات تکمیلی

مراقبت های لازم پس از زایمان

دوره پس از زایمان یک زمان حیاتی است که نیاز به توجه و مراقبت ویژه داردو معمولا شش هفته طول می کشد. برای اطمینان از انتقال آرام به مادری، ما یک دوره ویدیویی ضروری را ایجاد کرده ایم که شما را از طریق پیچیدگی های مراقبت پس از زایمان راهنمایی می کند. این دوره برای پرداختن به جنبه های فیزیکی، عاطفی و عملی بهبودی پس از زایمان طراحی شده است و دانش و پشتیبانی لازم را برای گذر از این مرحله دگرگون کننده در اختیار شما قرار می دهد.

 دراین بخش به بررسی تغییرات فیزیولوژیکی که پس از زایمان در بدن شما رخ می دهد می پردازیم. ما در مورد تغییرات هورمونی، بهبود فیزیکی و اهمیت استراحت و مراقبت از خود صحبت می کنیم. با درک دوره پس از زایمان، بینش هایی را در مورد آنچه باید انتظار داشته باشید به دست خواهید آورد و انتظارات واقع بینانه ای را برای خود ایجاد خواهید کرد.

چالش‌های عاطفی رایج پس از زایمان، مانندافسردگی پس از زایمان، تغذیه مناسب و بهبودی زخم ها ، درخواست کمک و...  گرفته تا تمرینات پس از زایمان ، را پوشش و توضیح می دهیم. با تمرینات ملایم، تکنیک های آرام سازی و نکاتی برای مدیریت درد پس از زایمان آشنا شوید. هدف ما توانمندسازی شما برای بازیابی قدرت و احساس اعتماد به نفس در بدن پس از زایمان است را سریع ومختصر بررسی می‌کنیم.